OwnCloud szolgáltatások

Legyen saját cloud szolgáltatása!

Szerveinken probléma nélkül használhatja a owncloud ingyenes, open source szolgáltatásokat, szinkronizálja adatait egy helyre, amit elérhet webről, telefonról és számítógépről is bárhonnan a világon! Innen letöltheti az alkalmazást: http://owncloud.org/

Telepítés nagyon egyszerű, csupán egy fájlt kell letölteni majd feltölteni a szerverre és követni az ott leírtakat, az egész 2 perc alatt telepíthető.



Adat hozzáférés

Tárolja adatait, kapcsolatait, képeket, naptár bejegyzéseket stb...szervereinken, így a OwnCloud alkalmazással egyszerűen, biztonságosan hozzáférhet adataihoz számítógépről, böngészőből, adndroid, iphone telefonról, bárhonnan a világon!

Szinkronizálja adatait

Tartsa a fájlokat, névjegyeket, képeket, naptárat stb...szinkronizálva eszközök között. Egy könyvtár, két könyvtár stb...mindig a legfrissebb fájlokat érheti el a webről, számítógépről vagy akár mobil telefonról, bárhonnan a világon.

Ossza meg adatait

Ossza meg adatait másokkal és biztosíthat hozzáférést a legfrissebb képekhez, naptárhoz, zenékhez, egyéb dokumentumokhoz amiket szeretne megosztani, megoszthatja privát vagy akár publikussá is teheti.


- Újdonság a Cloud 8 verzióban - HAMAROSAN



- Újdonság a Cloud 5 verzióban -

Felhasználói felület



A fő navigáció újra lett tervezve, így egyértelmű lett. Könnyebb navigáció, egyszerűbb használhatóság, átláthatóbb lett.

Visszaállítás



Most már lehetőség van vissza állítani a véletlen törölt fájlokat. Csak jelölje ki a kukában található fájlt és az vissza kerül az eredeti helyére.

Hatékony keresés



Egy új lucence (http://lucene.apache.org/core/) alapú kereső lett hozzáadva az alkalmazáshoz. Így nem csak név hanem, tartalomban szerint is indítható keresés. A keresésé a háttérben zajlik így nincs negatív hatással a működésre.


- Ami még jobb lett a Cloud 5 verzióban -

Felhasználói dokumentáció



A felhasználói leírás ki lett egészítve az új funkcióknak megfelelően, sajnos csak angol nyelven érhető el.

Fájl verziók



Egy olyan új, intelligens rendszer került be az alkalmazásba ami a fájl verziókat figyeli és ha kifutna a helyből, akkor régebbi verziókat automatikusan eltünteti.

Névjegyek



A kapcsolatokat már csoportokba lehet rendezni, a névjegyek részletes tartalma pedig a böngésző nagyságától függően változik.


- További szolgáltatások, alkalmazások -

Naptár



Ossza meg a naptári bejegyzéseket más owncloud felhasználókkal. Egyszerűen aktiválja a naptár szolgáltatást, nyissa ki, válassza ki a megosztást és a felhasználót vagy csoportot akivel szeretné megosztania naptár bejegyzéseket.

Külső tárhely



Az owncloud rendszerhez csatolhatja a Dropbox-ot, Swift-et, FTP, Google dokumentumokat, a külső Webdav szerver működik (webdisk) és jobb lett mint valaha.

Galéria



Még jobban kezelhető képgaléria. Létrehozható könyvtár a képekhez ami megosztható, email címekhez rendelhető és akár tovább is osztható.

Sablonok



Testre szabhatja a felhasználó sablont, új sablont készíthet, használja az új sablon opciót.

Dokumentum olvasás



Ha szeretné letöltés nélkül olvasni a dokumentumokat (ODF formátum: odt,odp,ods) akor aktiválja ezt a szolgáltatást és utána letöltés nélkül megnyílik a böngészőben bármelyik dokumentum.

API



Új szolgáltatást, funkciót szeretne hozzáadni az owncloud rendszerhez? Aktiválja a szolgáltatást. Az új publikus api most már nagyon egyszerűen lehetővé teszi ezt a funkciót is.

Migráció és mentés



Több owncloud rendszere van? Most már egyszerűen átmozgathatja a felhasználókat egy helyre és mentést készíthet az egész rendszerről.

Feladatok



Szeretné rendszerezni, egy helyen tartani a tenni valók listáját? A feladat kezelővel probléma nélkül szinronizálhat eszközeivel, így nem marad le soha a fontos eseményről.

További programok



Szeretne más programokat használni a owncloud rendszeren belül? Engedélyezze az új programot a beállításokaban ami automatikusan letöltődik a szerverről és települ.


- Admin szolgáltatások -

Naplózás



Szeretné beépíteni a jelenlegi syslog szolgáltatását az owncloud rendszerbe? Erre kínál megoldást az új rendszer.

LDAP/Aktív könyvtár



Szeretné a felhasználókat egy könyvtárból kezelni? Owncloud lehetőséget biztosít a felhasználók és csoport kezelésre LDAP vagy AD szerint.